O Ses Türkiye Hadise Takımı ve Yarışmacıları

13 Kasım 2013 Çarşamba

           

.

Star TV'de yayınlanan O Ses Türkiye 2013 yarışmasında Hadise'nin takımı ve yarışmacılar aşağıda, biyografi ve videolar için linklere tıklayın.


Hadise'nin takımındaki yarışmacılar:
2. Tura Geçen Yarışmacılar
31. Erdoğan Yağcıoğlu - Biyografi
(Unutamam)
30. Gökmen Kurt - Biyografi
(Unutama Beni)
29. Esra Göndeş - Biyografi
(Bozuyorum Yeminimi)
28. Petek Akçakaya - Biyografi
(I Am Outta Love)
27. Ali Ertuğrul - Biyografi
(Dadaloğlu)
26. Bade Dedemen - Biyografi
(Esmer Günler)
25. Emine - Ferhat Başol - Biyografi
(Seni Seviyorum)
24. Ümit Ülger - Biyografi
(Bahçe Duvarından Aştım)
23. Ali Topallı - Biyografi
(Bir Gülü Sevdim)
22. Onur Keskinler - Biyografi
(Esmer Günler)
21. Hazal Sırman - Biyografi
(We Found Love)
20. Hakan Er - Biyografi
(İçin İçin Yanıyor)
19. Ezgi Özcan - Biyografi
(Hançer)
18. Melissa Aydın - Biyografi
(Hurt)
17. Ecem Özkan - Biyografi
(Götür Beni Gittiğin Yere)
16. Nagihan Hacıömerağaoğlu - Biyografi
(Ben Olmayınca)
15. Aysun Taşçeşme - Biyografi
(Bozuyorum Yeminimi)
14. Yasin Ay - Biyografi
(Kesik Çayır)
13. Esra Çapar - Biyografi
(Yalnızca Sitem)
12. Melike Konur - Biyografi
(Hero)
11. Ali Köse - Biyografi
(All Night Long)
10. Levent Şahin - Biyografi
(Dön Bebeğim)
9. Caner Uğurluel - Biyografi
(Tanrı İstemezse)
8. Emrah Uçar - Biyografi
(Vazgeçtim)
7. Soner Kıp - Biyografi
(Senede Bir Gün)
6. Dilara Alpman - Biyografi
(American Honey)
5. Funda Demirezen - Biyografi
(She Will Be Loved)
4. Özgür Kanat - Biyografi
(Avuçlarım Kanıyor)
3. Ali Mert Paşalı - Biyografi
(Lale Devri)
2. Tuğba Tufantepe - Biyografi
(Geçer)
1. İbrahim Özmert - Biyografi
(Sen de Başını Alıp Gitme)
Hadise'nin 2012 Takımı >>


Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder