O Ses Türkiye Ebru Gündeş Takımı ve Yarışmacıları

13 Kasım 2013 Çarşamba

           

.

Star TV'de yayınlanan O Ses Türkiye 2013 yarışmasında Ebru Gündeş'in takımı ve yarışmacılar aşağıda, biyografi ve videolar için linklere tıklayın.


Ebru Gündeş'in takımındaki yarışmacılar:
2. Tura Geçen Yarışmacılar
29. Onur Okur - Biyografi
(Aşk-ı Kıyamet)
28. Tuna Demirtaş - Biyografi
(Doktor)
27. Tuğçe Gendigelen - Biyografi
(Rengarenk)
26. Celal Taheri - Biyografi
(Sen Gelmez Oldun)
25. Utku Düzkaya - Biyografi
(Akşam Güneşi)
24. Gökhan Bektaş - Biyografi
(Vazgeçtim)
23. Alev Nil - Biyografi
(Unbreak My Heart)
22. Eşref Kurtkayası - Biyografi
(English Man In New York)
21. Özden Çavuş - Biyografi
(Ta Uzak Yollardan)
20. Eda Gemicioğlu - Biyografi
(Every Breath You Take)
19. Hilal Sinan - Biyografi
(Kanasın)
18. Ebru Ergün - Biyografi
(Tanrım Beni Baştan Yarat)
17. Esra Parhan - Biyografi
(Vur Gitsin Beni)
16. Necdet Özdemir - Biyografi
(İtirazım Var)
15. Tamer Gönüllü - Biyografi
(Yalan Olur)
14. Burcu Söylemez - Biyografi
(Çaresizim)
13. Mete Can - Biyografi
(Mutlu Ol Yeter)
12. Bianca Dudaksız - Biyografi
(Fallin')
11. Soyhan Bilgeer - Biyografi
(Ben Böyleyim)
10. Ceylan Koynat - Biyografi
(Dert Bende Derman Sende)
9. Kardelen Tunçoğlu - Biyografi
(Üflediler Söndüm)
8. Çiğdem Bezci - Biyografi
(Ben İnsan Değil Miyim)
7. Sevil ve Sevinç Safarova - Biyografi
(Götür Beni Gittiğin Yere)
6. Anıl Can - Biyografi
(Yerine Sevemem)
5. Ayda Mehtap Oduncu - Biyografi
(Vazgeçtim)
4. Cüneyt Yıldarı - Biyografi
(Vur Gitsin Beni)
3. Göktuğ Varyozdöken - Biyografi
(Dedikodu)
2. Ayla Balyemez - Biyografi
(Büklüm Büklüm)
1. Dilara Uğuralp - Biyografi
(Sabahlar Uzak)

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder