O Ses Türkiye'de Acun Ilıcalı Beni Seç

1 Ekim 2013 Salı

           

.

o ses ali köse
ali köse resimleri
O Ses Türkiye Yarışmasında Acun Ilıcalı Ali Köse'ye Neden Beni Seç Dedi.

Acun Ilıcalı Beni Seç İzle.. O Ses Türkiye'nin dün akşam yayınlanan bölümünde keyif dolu anlar yaşandı. Star TV Canlı yayınlanan Acun Ilıcalı'nın hazırlayıp sunduğu'O Ses Türkiye'yarışmasının dün akşam yayınlanan son bölümde birçok yarışmacı sahne aldı.

ALİ KÖSE CANLI PERFORMANSINI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN

Yarışmaya İngiltere'den katılan Ali Köse, seslendirdiği yabancı şarkı ile jüriyi kendine hayran bıraktı. Ali, dün gece dört jüri üyesini de döndürmeyi başaran bir kaç yarışmacıdan biri oldu.

'O Zaman Beni Seç'

Dört jüri üyesini de döndürmeyi başaran Ali Köse, takım seçme konusun da kararsız kaldı.

Dünyayı gezmeyi çok istediğini söylen Ali, Acun Ilıcalı'nın 'O zaman beni seç' çıkışıyla karşılaştı. Ilıcalı'nın bu beklenmedik çıkışı jüriyi ve salondaki seyircileri güldürdü.

Benzer Konular

1 yorum:

Videomis dedi ki...

Tartışılır Acun İşini Bilir

Yorum Gönder