Hadise O Ses Türkiye İlk Bölümü ile Yine Şok Etti

16 Eylül 2013 Pazartesi

           

.

O Ses Türkiye yeni sezonunda şok yaşandı. Hadise ve çılgınlık, ayrılmaz ikili, Hadise sesinden çok seksi vurgularla,  ayak, bacak, oyunları ile puan toplamaya ve yarışmacıları da gayet sıcak yaklaşımlı sözlerle yanına çekmeye çalışıyor.

Acun Ilıcalı da Hadise'nin bu vurgularına işaret ederek, "kafaya koymuş bu sene birinci olacak" diyor. Hadise tarzı bu, seksi olmanın gayretinde, bir müzik aletinden bile cinsel haz göndermeleri çıkartabilen bir hızlı kadın. Hadise bununla da yetinmiyor, Göktuğ'a "Sevgilin var mı?" sorusunu yöneltiyor. "Yok" cevabı gelinde, hemen şehveti basıyor: "Yanıyorum, yanıyorum!.."

Hadise, yangınını, arzusunu dile getirirken, Murat Boz,"Ohoo diyor, bu aşmış." Ebru Gündeş, gözlerini "Bu ne tuhaflık" dercesine yukarı dikerken, Acun Ilıcalı durumun muhtemel rating getirisinden memnun bir halde, "Hadise bu sene birinci olmayı kafaya koymuş, baksanıza" diyor. Star TV ekranlarında biraz daha dikkatli olunmasında fayda var mı yok mu?

Yarışmacıya "Yanıyorum hadi beni söndür" kıvamında sözlerle takılmak, şakanın seviyesini buralara kadar çekmek doğru mu? Hadise, sürekli olarak seksi vurgularla puan toplamaya çalışıyor. Bu ne rahatlık? Ya da bu ne pervasızlık. Hadise, bu yarışmada ratingleri arttırabilir ama yanıyorum, bitiyorum, odama gidelim yollu seksi göndermelerin aile ortamına uygun olmadığı da ortada.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder