O Ses Türkiye Jurisi Şok Ayrılık Kararı

30 Temmuz 2013 Salı

           

.

Hülya Avşar şok bir karar ile O Ses Türkiye jüri üyeliğinden ayrıldı. İşte kararın perde arkadası. "Bu sene 'O Ses Türkiye'de olmamaya karar verdim. Bu kararımı da geçen sezon verdim ve bunu Acun'a bildirmiştim. Sevgili Ebru'yu (Gündeş) da ben tavsiye ettim. Acun da bu sene bana anlayış gösterdi, teşekkür borçluyum kendisine."

jüri
hülya avşar o ses türkiye
Ebru Gündeş'in jüriye üyesi olarak o ses türkiye yarışmasına katılmasından sonra "Jüri"den kimlerin gideceğine ilişkin tahmin yapmıştım geçen hafta.

Acun Ilıcalı ile Hülya Avşar'ın "ser verip, sır vermeyen" tavırlarına rağmen ne yazmıştım?
Hülya Avşar, "Yetenek Sizsiniz Türkiye"de kalır, ama "O Ses Türkiye"de olmaz. "O Ses Türkiye"den ikinci jüri üyesi de Mustafa Sandal olur.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder