O Ses Türkiye'ye 2014 Yeni Sezonunda Sürpriz İsim Kim

1 Nisan 2014 Salı

           

.

Acun Ilıcalı Beyaz TV'de Yüksel Aytuğ'un sunduğu 'Medyatik' programına misafir oluyor .  Acun Ilıcalı bütün suallere içtenlik cevapladı .  Acun Ilıcalı yıla O Ses Ülkemiz jürisinde değişikliğe gidilecek mi sualinin cevabını da yanıtladı

'Survivor 2014' ,  'Yetenek Sizsiniz Türkiye 2014' ve 'O Ses Türkiye 2014' programlarının yapımıcısı ve TV8 kanalının yepyeni sahibi Acun Ilıcalı ,  Beyaz TV'de Yüksel Aytuğ'un sunduğu 'Medyatik' programına misafir oluyor .  Ilıcalı ,  Dominik Cumhuriyeti'nde süren 'Survivor' yazılımı çekimlerine ara vererek programa katıldı .  Ilıcalı ,  yepyeni kanalı tv8'deki projelerinin yanında Burcu Esmersoy ve Ebru Gündeş ile ilgili bilgilendirmeler yaptı . 

Asıl riziko son olarak başlıyor

 " Kanalı aldığın için hiç pişmanlık duydun mu? "  sualine Ilıcalı ,   " Bir saniye dahi düşünmedim .  Tv kanalı alacağım diye hayalim yoktu .  Acun Basın olarak bir tv kanalını dolduracak güçte hissettim .  Muhabirken bir sürü mutluydum .  Bir dönem geldi ,  muhabirliğe sığmadım .  Dünyaya gezinmek için 'Acun Firarda' programını yapmak istedim ve arkası geldi .  Son 5 yılda 500 kez birinci olmuşuz .  Ruhsal olarak ekiple beraber doyuma eriştik .  Prodüktör olarak bir riskimiz yoktu ,  güvence ücret alıyoruz kanallardan .  Asıl riskimiz son olarak başlıyor "  cevabını verdi .

Burcu'yu 4 saat ağlattı
Kendisine 'Baba' diyen Burcu Esmersoy için Ilıcalı ,   " Burcu'yu bir sürü severim .  Burcu'yla çalıştık ,  ailemizin bir parçası oluyor "  diye konuştu .  Program öncesi Ilıcalı ile ilgili röportaj veren Esmersoy ,   " Survivor'da yardım eden sunucu olduğum süre Acun beni eleştirmişti .  İlk kez dışarda program sunuyordum .  Acun bana  " Hâlâ stüdyo arasında sunuyor gibisin "  demişti .  O eleştiriden ardından 4 saat ağlamıştım "  diyerek hatırasını açıkladı . 

En ünlüleride götürürüz

'Survivor' yarışmasında tanınmış kişilerin tanınmadığı eleştirisine Ilıcalı ,   " Her yıl 'Survivor' için Twitter'da tanınmış kişilerin ününü yeteri kadar bulmuyorlar .  Biz en tanınmış kişilerin peşinde değiliz .  Biz bizzat kapsamında meşhur ,  'Survivor'ı yaşayabilecek ünlüleri seçiyoruz .  Etki en ünlüleri götürmek değil .  'Survivor'da futbol kulübü kuruyoruz .  Tarkan hiç futbol oynamamış ,  son olarak ona futbol mu oynatacağız .  Bu yılki takım gelmiş geçmiş en üst seviye 'Survivor' .  .  .  Bir takımın yarıştan kopma talihi yok "  bilgisini verdi .  Yarışmacıların yiyecek yediği iddialarına Ilıcalı ,   " 12 milyon dolara mal olmuş proje .  .  .  Biz manyak mıyız? Yarışmacıyı tanımam etmem .  Ona mı güveneceğim? Tanımadığım yarışmacıya ,  'Baba şurada yiyecek ye desek' ardından o da 'Yemek yedim' söylese ne olacak? "  diyerek sitem etti .   " Bu yıl kızların performansı sıkı "  sözlerine Ilıcalı ,   " Bu yıl kızların yılı .  .  .  Merve Aydın ve 'Gönüllüler'den Sahra ve Berna'nın performansı bir sürü sıkı .  .  .  " halinde sohbet etti .  

'O Ses Ülkemiz'ye sürpriz ad

'O Ses Ülkemiz' için sürpriz bir isimle protokol üzere meydana geldiğini ifade eden Ilıcalı ,   " Jüri değişecek .  Büyük bir sürprizim var .  Ebru Gündeş yıla de olacak .  Ama ekip olarak eskiyen gruptan kimin olacağına hüküm vermedik .  'Yetenek Sizsiniz Ülkemiz' jüriside değişecek .  4 jüriye geçme ihtimalimiz var "  diye konuştu .

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder