O Ses Türkiye Gökhan Civliz ve Anıl Durmuş Düellosu İzle

6 Ocak 2014 Pazartesi

           

.

O Ses Türkiye Gökhan Civliz ve Anıl Durmuş Düellosu Kazanan İzle

O Ses Türkiye - Gökhan Civliz 'Seni Ben Unutmak İstemedim Ki' ve Anıl Durmuş 'Unutamam' Düellosu İzle

O Ses Türkiye son bölümüyle ekranlara geldi. O Ses Türkiye'nin son bölümünde sahneye çıkan Gökhan Civliz ve Anıl Durmuş yarı finale yükselmek için performanslarını sergiledi. Gökhan Civliz, 'Seni Ben Unutmak İstemedim Ki' isimli parçayı seslendirdi. Anıl Durmuş ise 'Unutamam' isimli şarkıyı yorumladı. Gökhan Civliz O Ses Türkiye izleyicisinden %80 SMS oyu alarak bir üsttura yükseldi.

Star TV'de yayınlanan sunuculuğunu Acun Ilıcalı, jüri üyeliklerini Ebru Gündeş, Hadise, Murat Boz ve Athena Gökhan Özoğuz'un yaptığı O Ses Türkiye'de canlı yayın bire bir düelloları devam ediyor.

O Ses Türkiye'de Gökhan Özoğuz'un takımında yer alan Gökhan Civliz ve Murat Boz'un takımındaki Anıl Durmuş canlı yayın bire bir düellosunda karşı karşıya geldi. Gökhan Civliz, 'Seni Ben Unutmak İstemedim Ki' isimli parçayı seslendirdi. Anıl Durmuş ise 'Unutamam' isimli şarkıyı yorumladı.

Gökhan Özoğuz'un takımının güçlü ismi Gökhan Civliz O Ses Türkiye izleyicisinden %52 SMS oyu alarak bir üsttura yükseldi.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder