O Ses Türkiye Athena Gökhan'ın Takımı ve Yarışmacıları

13 Kasım 2013 Çarşamba

           

.

Star TV'de yayınlanan O Ses Türkiye 2013 yarışmasında Athena Gökhan Özoğuz'un takımı ve yarışmacılar aşağıda, biyografi ve videolar için linklere tıklayın.


Athena Gökhan'ın takımındaki yarışmacılar:
2. Tura Geçen Yarışmacılar
29. Nur Cennet Uçar - Biyografi

(Ben Olmayınca)

28. Hasan Kurt - Biyografi

(Dert Olur)

27. Esra Eren - Biyografi

(Bir Teselli Ver)

26. Doğan Yılmaz - Biyografi

(Olduramam)

25. Ersin Yılmaz - Biyografi

(Kafama Sıkar Giderim)

24. Hasan Doğru - Biyografi

(Caruso)

23. Neslihan Mutlu - Biyografi

(Ne Oldu Sana)

22. Savaş Demirci - Biyografi

(Have I Told You Lately)

21. Tolga Gül - Biyografi

(Ahirim Sensin)

20. Müge Göktürk - Biyografi

(Simply The Best)

19. Su Erçulha - Biyografi

(Delikanlım)

18. Rıza Sarıtaş - Biyografi

(Three Little Birds)

17. Onur Şener - Biyografi

(Show Must Go On)

16. Neylan Özgüle - Biyografi

(If You Go Away)

15. Büşra Arıkan - Biyografi

(Unutursun)

14. Dilara Taşkut - Biyografi

(Sana Birşey Olmasın)

13. Belfin Kaptan - Biyografi

(Seni Sana Bırakmam)

12. Hızır Atasoy - Biyografi

(Unut Beni)

11. Osman Üzümcü - Biyografi

(Oy Akşamlar)

10. Yasemin Demir - Biyografi

(Annem)

9. Hamdi Çeliktaş - Biyografi

(Kendim Ettim Kendim Buldum)

8. Burcu Aslantaş - Biyografi

(Halo)

7. Cansu Sarı - Biyografi

(Biz Aşkı Meleklerden Çaldık)

6. Dilay Hacıosmanoğlu - Biyografi

(Ben Sana Hala Aşığım)

5. Cengizhan Yıldırım - Biyografi

(Annem)

4. Mert Demir - Biyografi

(Isn't She Lovely)

3. Pelin Erdoğdu - Biyografi

(She Wolf)

2. Ayberk Karagöz - Biyografi

(Zor)

1. Özhan Gül - Biyografi

(Ben Seni Sevdiğimi)

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder