O Ses Türkiye 2013 Yeni Bölüm Özeti Kimler Katıldı ve Kazandı

13 Kasım 2013 Çarşamba

           

.

O Ses Türkiye 2013 Yeni Bölüm Özeti Kimler Katıldı ve Kazandı O Ses Türkiye 2013 14. bölümüyle ekranlardaydı.
15. Bölüm: 12 Kasım 2013 Salı - Star TV
YARIŞMACI ŞARKI
Yılmaz Kocasoy İki Damlasın
Esra Eren Bir Teselli Ver
Şerife Kızılbağlı Dertler Benim
Erdem Seyhan Gel Çarem
Zeynep Önkaya Yalnızlığa Hüküm Giydim
Aysun Atılgan Sitem
Hasan Kurt Dert Olur
Nemat Esmaeilzadeh Asırlardır Yalnızım
Necati Akkaya Seni Kimler Aldı
Duygu Erol Yolun Başından
Emel Zaim Sevmekten Kim Usanır
Tuna Demirtaş Doktor
Erdoğan Yağcıoğlu Unutamam
Türker Korzay Yaralandım
Anıl Durmuş Tükeneceğiz
Onur Okur Aşk-ı Kıyamet
Nur Cennet Uçar Ben Olmayınca
Derviş Küçük Al Ömrümü
Onurkan Kılıç Tutamıyorum Zamanı
Yaşar Muratveren Yalnızım Dostlarım
15. Bölümde Tur Atlayan Yarışmacılar:
Esra Eren, Zeynep Önkaya, Hasan Kurt, Necati Akkaya, Tuna Demirtaş, Erdoğan Yağcıoğlu, Anıl Durmuş, Onur Okur, Nur Cennet Uçar, Derviş Küçük
Diğer yarışmacılar elendi.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder