O Ses Türkiye Yeni Sezon Athena'dan Gökhan Jüri Olacak

31 Temmuz 2013 Çarşamba

           

.

http://icube.milliyet.com.tr/YeniAnaResim/2013/07/30/o-ses-turkiye-den-mustafa-sandal-ve-hulya-avsar-gitti-3491573.Jpeg

Acun Ilıcalı'nın yapımcılığını yaptığı O Ses Türkiye jürisinden ayrılan 2. jüri üyesi de belli oldu. Yeni sezon öncesi O Ses Türkiye'de jüri değişikliğine gideceğini açıklayan Acun Ilıcalı, Ebru Gündeş ve Gökhan Özoğuz anlaşmıştı. O Ses Türkiye jüri üyeliğininden ilk ayrılan isim Mustafa Sandal olmuştu.
Diğer ayrılan isimin kim olacağı sonunda belli oldu. Gazeteci Ali Eyüboğlu'na köşe yazısında son duruma netlik getirdi. Acun Ilıcalı ile Hülya Avşar’ın “ser verip, sır vermeyen” tavırlarına rağmen ne yazmıştım? Hülya Avşar, “Yetenek Sizsiniz Türkiye”de kalır, ama “O Ses Türkiye”de olmaz. “O Ses Türkiye”den ikinci jüri üyesi de Mustafa Sandal olur. Nitekim öyle oldu. Allah’a şükür zaman, bir kez daha yanılmadığımı ortaya koydu. Hadise ve Murat Boz kaldı.
Hülya Avşar’la Mustafa Sandal gitti, onların yerine Ebru Gündeş ve Gökhan Özoğuz geldi. “Acun’un Hülya Avşar sürprizi” yazım üzerine Twitter’de şöyle bir tartışma başladı. “Hülya Avşar’la Ebru Gündeş kavgalıydı, ikisi zaten bir arada olamazdı” diye Tweet atanlara karşılık, “Hayır, onlar çok iyi dostlar” yazanlar... Bildiğim kadarıyla bir sorun yoktu Hülya Avşar’la Ebru Gündeş arasında.
Yine de emin olmak için Avşar’ı arayıp, sordum bunu. Avşar’ın yanıtı şu oldu:
“Bu sene ‘O Ses Türkiye’de olmamaya karar verdim. Bu kararımı da geçen sezon verdim ve bunu Acun’a bildirmiştim. Sevgili Ebru’yu (Gündeş) da ben tavsiye ettim. Acun da bu sene bana anlayış gösterdi, teşekkür borçluyum kendisine.”
Yapımcılığını ve sunuculuğunu Acun Ilıcalı'nın üstlendiği "O Ses Türkiye’nin jürisinde ikinci değişiklik yaşandı. Ebru Gündeş'in gelmesiyle O Ses Türkiye kadrosundan Mustafa Sandal çıkarılmıştı. Yeni jürinin Hülya Avşar, Murat Boz yoksa Hadise’nin mi yerine geldiği açıklanmadı. Jürinin ikinci yeni ismi ünlü rock grubu Athena’nın solisti Gökhan oldu. Hayatında ilk defa jüri üyeliği yapacak  olan ünlü şarkıcı takımını Türkiye’nin sesi yapmaya çalışacak. Yeni jüri üyesi hakkında konuşan ılıcalı “Bu sezon kadromuzda görmek istediğimiz diğer yeni isim Gökhan’dı. Kendisinin teklifimizi kabul etmesinden dolayı çok mutluyuz" Rock müziğin sevilen ismi Gökhan’ın O Ses Türkiye’ye çok büyük renk katacağını düşünüyorum” dedi.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder